12.12.13

To πρωί καθηγήτρια, το μεσημέρι καθαρίστρια!

της Ελένης Χοντολίδου

πηγή: http://www.parallaximag.gr




                                 εις μνήμην Τάσου Κουκιόγλου, συντηρητή και εραστή της Φιλοσοφικής,
                                         που θα ήταν πολύ στενοχωρημένος σήμερα

Ως πανεπιστημιακό μόνο «ψωνισμένη» δεν μπορεί να με πει κανείς. Δουλεύω και σε ένα πεδίο που παλεύει να αποδείξει την επιστημονικότητά του, όχι πάντα με επιτυχία, οπότε από πολύ νωρίς αντιλήφθηκα ότι η κυρίως δουλειά μου, η σημαντική, αυτή που κάνει τη διαφορά είναι η διδασκαλία μου τόσο σε προπτυχιακούς όσο και σε μεταπτυχιακούς φοιτητές και, βεβαίως, σε υποψήφιους Δρ. δασκάλα, λοιπόν.
Επειδή δουλεύω στη Φιλοσοφική 32 χρόνια και άλλα δύο ήμουν μεταπτυχιακή και άλλα τέσσερα φοιτήτρια αισθάνομαι τον χώρο σαν το σπίτι μου στην κυριολεξία. Φροντίζω τους χώρους, προσέχω τα μηχανήματα… από πολύ νέα.

Πέρσι, στην απεργία των 70 ημερών ζήτησα σακούλες από τον αντιδήμαρχο καθαριότητας, αγόρασα γάντια από το super market και καθάριζα τον χώρο τακτικά με άλλους συναδέλφους και φοιτητές που παρά το οφθαλμοφανές πρόβλημα, γεμίζουν τον χώρο με τα σκουπίδια τους που, επιπλέον, είναι και ανακυκλώσιμα. Δύο μέτρα από το παλιό κτήριο της ΦΛΣ έχει κάδους ανακύκλωσης! Kαι έλεγα, δεν πειράζει, δεν πέφτουν τα μούτρα μου προστατεύοντας τους φοιτητές, τις φοιτήτριες και τον εαυτό μου…

Δεν υπάρχουν σχόλια: