20.3.20

Ημερολόγιο "Μένουμε σπίτι"



γράφει η Στέλλα Μπελιά

Εντάξει σήμερα είμαι πιο ψύχραιμη και θυμίζω λιγότερο νοικοκυρά σε απόγνωση από χθες αλλά και πάλι έχω γεμάτο το μυαλό μου από διάφορα υπαρξιακά ζητήματα που απαιτούν επιτακτικές απαντήσεις και αναρωτιέμαι αν θέλουν να μας ξεκάνουν όλες, όλους, όλα ή απλώς κάνουν ό,τι του φανεί του λολοστεφανή γιατί είναι μια πρωτόγνωρη κατάσταση και δεν ξέρουν πώς να την αντιμετωπίσουν και οι δεξιοί δεν έχουν τσαγανό να τα βάλουν με τους παπάδες γιατί αν είχαν δεν θα έπρεπε τώρα να πρέπει να σπάμε το κεφάλι μας τι σημαίνει ατομική λατρεία δηλαδή θα πηγαίνουν ένας ένας στον ναό και θα φιλάνε τις εικόνες ή όχι αλλά ίσως και καλύτερα που δεν έκλεισαν εντελώς τις εκκλησίες γιατί για φαντάσου να κλείσουν οι εκκλησίες και να ξεσηκωθούν όλοι αυτοί οι φανατικοί χριστιανοί και να μας θεωρήσουν συλλογικά υπεύθυνους  και να θελήσουν να μας εξοντώσουν με όπλο την πίστη τους και το άγιο δισκοπότηρο και να πηγαίνουν να κοινωνάνε στον «κρυφό ναό» και να έρχονται μετά στο σούπερ μάρκετ να αρχίσουν τα φτερνίσματα και τους βήχες δίπλα στα detol και τις  clinex και να μας κολλήσουν όλους και καλού-κακού καλά θα κάνω να ξεθάψω και τους σταυρούς από τα βαφτιστικά στα αγόρια γιατί μπορεί να είναι αυτό το αναγνωριστικό σήμα για να μη φτύνουν στα μούτρα σου και αν τους στείλω στο περίπτερο όταν θα τελειώσει το γάλα να σωθούν τουλάχιστον για να είναι σε θέση να κάνουν μαθήματα μέσω τηλεδιάσκεψης αφού η Ζαχαράκη έστειλε εγκύκλιο και ζητάει τα κινητά μας και τα e-mail μας για να μπορέσει να μας βάλει κι εμάς τους γονείς στο παιχνίδι ότι τα κάνουν όλα μια χαρά αλλά να που το pc των αγοριών δουλεύει και δεν δουλεύει η οθόνη εξαρτάται από την ώρα και την ημέρα και άμα την πιάνει το «γλυκύ της» που έλεγε και η Γώγου σε μια ελληνική ταινία με τον Αντωνάκη τότε τα δείχνει όλα μαύρα κι ένα πιάνο αλλά δεν είναι η οθόνη που φταίει έχει πρόβλημα ο αντάπτορας  και τώρα πώς θα πάρουμε νέο αντάπτορα θα πρέπει να βγούμε έξω αλλά ίσως και να μην χρειαστεί γιατί το Πλαίσιο ή το Public, δεν είμαι σίγουρη με γνώμονα την κοινωνική ευθύνη συνεχίζει τις δωρεάν παραδόσεις κατ’ οίκον οπότε θα μας φέρουν έναν αντάπτορα να παίζει η οθόνη και επειδή θα σέρνεται πάλι το δίκτυο η Cοsmote δίνει 15 gigabyte δωρεάν και ίσως να μπορούν να κάνουν τηλεδιασκέψεις με τα δεδομένα τους αλλά δεν διευκρινίζουν αν είναι μόνο για συνδέσεις ή και για καρτοκινητά και επίσης πώς θα πείσω τα αγόρια αντί να παίζουν online με τα φιλαράκια τους να κάνουν μαθήματα και βέβαια πρέπει όπως πάντα να απαντήσω το προαιώνιο ερώτημα που παραμένει επιτακτικό  «τι θα μαγειρέψω σήμερα;» γιατί βγάλαμε φιλέτο κοτόπουλο από την κατάψυξη και τώρα πρέπει να το κάνω κάτι μη γλιτώσουμε από τον ιό και την πάθουμε από καμιά σαλμονέλα και να πάρω και κανένα τσουβάλι καλαμπόκι για ποπ κορν να έχουμε που ξετινάξαμε το netflix και το ταινιομάνια αν πάω το αυτοκολλητάκι μου στο  super market να πάρει τροφή για τις γάτες γιατί οι γάτες είναι επικίνδυνες αν πεινάνε και δεν θέλω να σκεφτούν να φάνε το αυτοκολλητάκι μου αν τελειώσουν οι κροκέτες τους επίσης να θυμηθώ να πάω φαΐ στη γωνία για τα αδέσποτα γιατί τώρα που έκλεισαν οι ταβέρνες θα έχουν μείνει νηστικά και μπορεί να μας στήσουν καρτέρι όταν θα βγούμε να πάρουμε αυτό το γάλα που τελειώνει νομίζω γιατί θα τα έχει τρελάνει η πείνα εμένα βέβαια δεν με έχει τρελάνει η πείνα μάλλον το πολύ φαΐ με έχει φέρει σε μια κατάσταση ελαφριού παροξυσμού  και κατάληξα ότι θα παίρνω Ζoloft των 50mg κάθε μεσημέρι μετά το φαγητό για 5 μέρες μισό και μετά ολόκληρο ένα χάπι για να μην τρελαθώ στο τέλος αλλά να είμαι σε θέση να κάνω βραχολάκια και άλλα ωραία rainbow πράγματα για το Europride αν τελικά γίνει δηλαδή το  Europride και στο μεταξύ δεν βλέπω τα ραδίκια ανάποδα αλλά μάλλον θα γίνει γιατί τι στο καλό θα μας πάει μέχρι τον Ιούνιο έτσι δεν μπορεί θα έρθει καιρός που θα αλλάξουν τα πράγματα και θα μπορούμε να βγαίνουμε έξω και θα πηγαίνουμε για ποτά και καφέδες και παϊδάκια και έχω και δύο κιλά παϊδάκια στην κατάψυξη να τα βγάλω να ανάψουμε φωτιά να τα ψήσουμε με τα αγόρια μια μέρα αλλά όχι σήμερα γιατί τι θα το κάνω το κοτόπουλο που ξεπάγωσε και όπως σας έλεγα καλά είμαι ψύχραιμη και λογική λέω να βάλω τον σταυρό της μάνας μου και να πάω εγώ να φέρω γάλα να έχουν τα αγόρια για τα δημητριακά τους όταν ξυπνήσουν γιατί μπορεί να έχει ήδη αρχίσει η εκκαθάριση των άθεων και αγνωστικιστών και να μην το έχουμε πάρει χαμπάρι, εσείς λοιπόν καλά; Την παλεύετε; Εγώ ένα βηχαλάκι  το έχω αλλά μάλλον είναι τσιγαρόβηχας... Α! είναι και τα γενέθλια του Αλέξη μη μου διαφύγει ή μάλλον είναι η ονομαστική γιορτή όπως με πληροφόρησαν αλλά πού να ξέρω το εορτολόγιο αφού δεν το έχω.

[ πρώτη δημοσίευση εδώ, στο blog του Εντευκτηρίου ]

Η Στέλλα Μπελιά είναι νηπιαγωγός που σπούδασε και θέατρο.  Είναι ον πολιτικό, δηλαδή, ακτιβίστρια, συνδικαλίστρια, φεμινίστρια  αλλά  και κανονικός άνθρωπος: μαμά, καπνίστρια, λεσβία  και μάλλον αγνωστικίστρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: