12.11.14

Είδα το «Μάρτυς μου ο θεός» στο Vault

του Πιτσιρίκου

πηγή: http://pitsirikos.net



Χτες το βράδυ, πήγα στο Vault και παρακολούθησα την παράσταση Μάρτυς μου ο Θεός. Πρόκειται για το έργο από το ομώνυμο σπουδαίο βιβλίο του Μάκη Τσίτα, και παίζει ο Ιωσήφ Ιωσηφίδης, σε σκηνοθεσία της Σοφίας Καραγιάννη.

Αν και είχα διαβάσει το βιβλίο, χάρηκα πάρα πολύ που γνώρισα προσωπικά τον Χρυσοβαλάντη. Μπορεί ο Ιωσήφ Ιωσηφίδης να μην είναι χοντρός, σαν τον Χρυσοβαλάντη, αλλά είναι ο ήρωας που αγάπησα. Στη σκηνή του Vault, o Ιωσήφ Ιωσηφίδης είναι ο Χρυσοβαλάντης. Ισορροπεί με εκπληκτική ακρίβεια ανάμεσα στην κωμωδία και το δράμα, όπως ακριβώς έχει πλάσει τον ήρωά του ο συγγραφέας.



Στη φωτογραφία, η Σοφία Καραγιάννη, ο Μάκης Τσίτας και ο Ιωσήφ Ιωσηφίδης στην υπόκλιση. Όταν διάβασα το βιβλίο του Μάκη Τσίτα, δεν είχα σκεφτεί πως ο Χρυσοβαλάντης μπορεί να είναι η ίδια η Ελλάδα. Το σκέφτηκα χτες στη διάρκεια της παράστασης. Η ζωή και η πορεία του Χρυσοβαλάντη είναι η Ελλάδα σήμερα.

Την περίμενα πολύ αυτή την παράσταση και το αποτέλεσμα ήταν πάνω και από τις προσδοκίες μου. Να την δείτε. Και θα καταλάβετε πολλά από αυτά που δεν καταλαβαίνετε.


Το Μάρτυς μου ο Θεός παίζεται κάθε Σάββατο στις 18.00 και Κυριακή στις 21.00.
Τιμές εισιτηρίων: 10 ευρώ (κανονικό) και 8 ευρώ (φοιτητικό, ανέργων και ΑΜΕΑ)



Σημείωση του Εντευκτηρίου
Το μυθιστόρημα του Μάκη Τσίτα Μάρτυς μου ο Θεός, που πρόσφατα τιμήθηκε με το Βραβείο Λογοτεχνίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Κίχλη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: