25.7.16

Τέλλος Φίλης: Τη μέρα που "έφυγες"



όταν έφυγε
κι επέστρεψα στο άδειο σπίτι
ένα πουλάκι ανώνυμο μου χτύπησε το τζάμι της βεράντας
κι όταν άνοιξα το φύλλο 
πέταξε μέχρι τη φωτογραφία του
―αυτή με τη σκαλιστή κορνίζα―
κι έκατσε πάνω της, κοιτάζοντάς με, ακίνητο

είμαι σίγουρος πως ένα μήνυμα μου έλεγε
που δεν μπορούσα να κατανοήσω
είχα από καιρό χάσει την αθωότητά μου
τη δυνατότητα να επικοινωνώ
με τρόπους πέρα απ' τ' ανθρώπινα

ώσπου βαρέθηκε και πέταξε μακριά
από την ανοιχτή μπαλκονόπορτα
στον ουρανό


χωρίς ποτέ να μάθω τις τελευταίες λέξεις 
που μου αναλογούσαν 
πριν πεινασμένος και μόνος πέσω με τα μούτρα 
στα κόλυβα που σου ’χα ετοιμάσει αποβραδίς.


Ο Τέλλος Φίλης γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη, 
μεγάλωσε στο Νέο Ψυχικό και, 
ύστερα από πολυετείς περιπλανήσεις εντός και εκτός, επανεγκαταστάθηκε πριν από λίγα χρόνια, 
οριστικά, στη Θεσσαλονίκη. 
Δημιούργησε την ομάδα "Η Ποίηση Γυμνή" 
και συντονίζει τη δράση της.

Το τελευταίο του βιβλίο, 
Ένας απλός υπάλληλος βιντεοκλάμπ και άλλα κείμενα
κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Εντευκτηρίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: