3.6.13

Σχήμα εκτός άξονα: Βήμα στους νέους


κ+μ

Το Βήμα στους Νέους κλείνει για φέτος με την τέταρτη συμμετοχή και την παράσταση κ+μ  που κάνει πρεμιέρα την Πέμπτη 6 Ιουνίου, ώρα 9.30 μ.μ.

κ+μ
ή
η μεταμόρφωση του Κ. και το παράφορο όνειρο της δεσποινίδος Μ.

Μια παράσταση βασισμένη στη ζωή και το έργο των Κ. Καρυωτάκη και Μ. Πολυδούρη και σε κείμενο εμπνευσμένο από τη “Μεταμόρφωση” του Κάφκα.

Για την παράσταση:
...γιατί έτσι πάλι ανηλεής ποιητή μου; Τι έχω κάμει για να μην με πιστεύεις ακόμα; ...Το αίμα μου όλο ανεβασμένο στο κεφάλι μου. Οι φλέβες μου χτυπούν φρικτά και νιώθω μια βοή. Είναι αυτό ίσως το πάθος που δεν εγνώρισα... Κι ημουν στο σκοτάδι κι ημουν το σκοτάδι. Και με είδε μια αχτίδα  Απελπισμένε μου ποιητή, θα σε αγαπήσω άραγε ποτέ, όσο θέλω; όσο σου πρέπει; Σε βλέπω να πονάς και φοβούμαι μήπως φταίω εγώ ...καλή μου, πονώ επειδή σ' αγαπώ περισσότερο απ' όσο φαντάστηκα. Απ’ ότι μπορούσα ποτέ ν' αγαπήσω... Σήμερα πρότεινα στον Κ. να παντρευτούμε. Μου είπε... Μου είπε οτι πάσχει από ένα χρόνιο... Και χωρίς να το μάθει ποτέ δάκρυσε, ίσως γιατί έπρεπε να δακρύσει, ίσως γιατί οι συμφορές έρχονται... Το αληθινό και το φανταστικό είναι τόσο πολύ μπερδεμένα στο μυαλό του. Τόσο πολύ μπερδεμένα γύρω μας...

Συντελεστές:
Σκηνοθεσία-Δραματουργική επεξεργασία: Γιάννης Καραούλης, Ευανθία Σωφρονίδου
Κείμενο: Ευανθία Σωφρονίδου
Παίζουν: Τιμόθεος Μπαρνιαδάκης, Αλεξία Σαπρανίδου
Μουσική: Χρύσανθος Χριστοδούλου
Επιμέλεια σκηνικών και κοστουμιών: Ειρήνη Ατματζίδου

Την “Ανεπίδοτη επιστολή” της Μ. Πολυδούρη διαβάζει η Ζωή Ρωπαΐτου.
Ακούγονται επίσης ποιήματα της Κ. Γώγου και του T. Έλιοτ.

Τεχνική υποστήριξη: Ειρήνη Ατματζίδου.

Ημέρες παραστάσεων:
Πέμπτη
06, Παρασκευή 07, Σάββατο 08 και Κυριακή 09 Ιουνίου
ώρα 21:30

Σχήμα εκτός Άξονα,Πλάτωνος 35, Θεσσαλονίκη (κέντρο)

Κρατήσεις:τηλ. 2310823444  shimaeax@gmail.com

Δεν υπάρχει εισιτήριο αλλά ελεύθερη συνεισφορά των θεατών. 


Δεν υπάρχουν σχόλια: