19.2.13

Ο απόηχος μιας συνέντευξης


Από τον αδελφό μου (γιατί αδέλφια μας είναι και οι πραγματικοί φίλοι) Τέλλο Φίλη πληροφορήθηκα ότι η LIFO αναδημοσίευσε στο site της τη συνέντευξή μου στον Βασίλη Ρούβαλη και το ηλεκτρονικό περιοδικό poema για την ποίηση με αφορμή τα 25χρονα του Εντευκτηρίου. Googlάροντας αργότερα ανακάλυψα ότι και άλλα sites, φίλων, γνωστών ή παντελώς αγνώστων, αναδημοσίευσαν την ίδια συνέντευξη.
Ξέρω ότι δεν λέω κάτι σπουδαίο στη συνέντευξη αυτή (για την ακρίβεια, γενικώς δεν λέω ούτε γράφω σπουδαία πράγματα). Ό,τι κατάφερα στη ζωή μου δεν ήταν αποτέλεσμα ιδιαίτερης ευφυίας αλλά σκληρής δουλειάς σε συνδυασμό μ' ένα αμείωτο πείσμα και την βαθιά ανάγκη να μη με πάρει το ποτάμι. Γι' αυτό ακριβώς ευχαριστώ τη ζωή για τη γενναιοδωρία της απέναντί μου (κι άλλοι, πολλοί, πασχίζουν μια ζωή χωρίς να τους αναγνωρίζεται) και τους φίλους, κυρίως όμως τους αγνώστους σε μένα για την πρωτοβουλία τους ν' αναδημοσιεύσουν τα λόγια μου, κίνηση που την αντιλαμβάνομαι ως χειρονομία συμπαράστασης στο Εντευκτήριο.

Γιώργος Κορδομενίδης


Δεν υπάρχουν σχόλια: